Oferujemy szeroki zakres usług księgowych dla przedsiębiorców. Księgowa Ewa Kaczorowska dba o wysoką jakość świadczonych usług, współpracując z wykwalifikowanym personelem. Wieloletnie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe pozwalają w rzetelny i legalny sposób świadczyć szeroki zakres usług, związanych z kwestiami rachunkowymi i finansowymi.

Współpracujemy zarówno z podmiotami istniejącymi na rynku już od wielu lat, jak i młodymi przedsiębiorcami, którzy dopiero rozpoczynają prowadzenie własnej działalności i zapoznają się ze specyfiką ordynacji podatkowej. Jesteśmy świadomi dużej ilości obowiązków ciążących na barkach właścicieli firm. Aby im pomóc, oferujemy usługi księgowe.

Decydując się na skorzystanie z oferty, nie będziesz musiał samodzielnie zapoznawać się z narzędziami do prowadzenia księgowości i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie podatków czy spraw kadrowych, prawa pracy. Zrobimy to za Ciebie, a Ty będziesz mógł zainwestować zaoszczędzony czas w rozwój firmy czy realizację pasji.

Zakres usług rachunkowych

Usługi rachunkowe mają szeroki zakres. Przede wszystkim oferujemy zarówno jednorazowe konsultacje, dotyczące konkretnego zagadnienia, jak np. rozliczenia roczne, jak i długofalową współpracę, której szczegóły ustalamy indywidualnie z każdym Klientem.

Oferujemy m.in.:

W Twoim imieniu zajmiemy się również kontaktem z Urzędem Skarbowym czy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Wdrożymy w działalność firmy rozwiązania, które jednocześnie przyniosą oszczędności, pozwolą na sprawne zarządzanie finansami i zwiększą wydajność Twojego przedsiębiorstwa. Na każdym etapie świadczenia usług księgowych oferujemy doradztwo oparte na aktualnej wiedzy dotyczącej finansów, podatków. Zapraszamy do współpracy.