Specjalista ds. kadr i płac zajmuje się zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Na tę pracę składa się wiele obowiązków, z których należy wyszczególnić dwa główne obszary:

  1. wypłata wynagrodzeń – to specjalista jest odpowiedzialny wprost za właściwe wyliczenie wysokości wynagrodzenia oraz dołożenia wszelkich starań, aby wypłacane były terminowo,
  2. kontakt z instytucjami państwowymi – na wnioski różnych instytucji jak ZUS czy Urząd Skarbowy specjalista ds. kadr i płac musi przygotowywać i przesyłać różne dokumenty, najczęściej dotyczące urlopów czy zwolnień lekarskich.

Coraz powszechniejszy zjawiskiem w Polsce jest outsourcing tego rodzaju usług, zwłaszcza w przypadku prowadzenia małej działalności. Moje wieloletnie doświadczenie w tym zakresie z pewnością przyda się w Twojej firmie. Zapraszam do współpracy!

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.